Yasemin Ergene Resimleri

Yasemin Ergene, Keremcem, Doktorlar Dizisi, Yasemin Ergene Resimleri, Yasemin Ergene Videoları, Yasemin Ergene Foto, Yasemin Ergene Boxer Dergisi Fotoğrafları, Yasemin Ergene Hakkında Herşey!

Friday, December 29, 2006

Biz Birbirimize Çok Yakisiyoruz



Ercin Dag'in 'Ask Oyunu' dizisinin iki kahramani Keremcem ve Yasemin Ergene ile roportaji...Genc yetenekler Keremcem ve Yasemin Ergene, sevilen dizi Ask Oyunu'nda 'ayri dunyalar'in insani iki asigi canlandiriyor. Eski filmlerin tadini yasatan dizinin basrol oyunculari, gordukleri ilgiden cok memnun.Proje elinize geldigi zaman bu basariyi tahmin ediyor muydunuz?Yasemin Ergene: Yazlik bir projeydi ve yeni sezonda devam edecegini hic tahmin etmiyorduk. Dizinin basarisini senaryonun ve ekibin iyi olmasina bagliyorum.Keremcem: Boyle bir basariyi yakalayacagimizi ben de dusunmuyordum. Diziyi yapan ve cekenler bir yaz dizisi olarak baslamisti. Izleyici kitlesi giderek genisledi. Fakat eylul ve ekim ayinda korktuk. Cunku gecen seneden devam eden diziler basladi. 'Acaba izleyenler bizi birakir mi?' dedik. Sag olsun birakmadilar.Sarp, aski ugruna surekli bir mucadele icerisinde. Peki siz ne kadar mucadeleci bir insansiniz?K: Hayatimda inatci ve hirsli bir insan olmadim. Tek inat ettigim konu muzik. O inadim da yaptigim muzigi insanlara duyurmak anlaminda. Bu kadar mucadele ediyorken bir muzigim ve bir de askim vardir. Baska bir sey yoktur. Kesinlikle de sert bir adam degilimdir. Karsi taraf beni salladigi zaman da birakip giderim.Disariya ciktiginiz zaman nasil tepkilerle karsilasiyorsunuz?Yasemin Ergene: Ekin karakterini cok sevdiler. Basroller her zaman icin sevilen karakter oluyor. Yalniz Alp'e cok fazla cektirdigim icin biraz ustume geliyorlar. Ben Ekin gibi kafama koydugumu yaparim. Ve olabildigince dogru kararlar vermeye calisirim.K: Hep boyle kalmam konusunda guzel elestiriler aliyorum. Demek ki sizi o sekilde seviyorlar. Kendimi degistirerek bir yerlere varmak degil de boyle kalarak varmanin mumkun olabilecegini hissettiriyorlar.Dizide iki erkek arasinda kalan bir kisi olarak gunluk hayatinizda hic iki ask arasinda kaldiniz mi?Yasemin Ergene: Yok olmadi. Ben birine asik oldugum zaman oyle devam eder.Bu basarinin ardindan durup dusundugunuz oluyor mu. Kendinizi nasil hissediyorsunuz?Yasemin Ergene: Mutluyum. Is guzel devam ediyor. Yoruluyoruz ama karsiligini da insanlarin sevgisiyle aliyoruz.K: Muzikte de basarim oldu. Muzik sayesinde oyunculuk basladi. Ikisini de severek yapiyorum. Kendimi kisisel anlamda basarili bir insan olarak goruyorum.Dizideki askinizin set disina tastigi soyleniyor. Yoksa, 'Ask Oyunu' gercek mi oldu?Yasemin Ergene: Hayir, Ask Oyunu haziran ayinda basladi ve halen bir oyun. Keremcem sevdigim bir arkadasim. Ekin ve Sarp'i birbirine yakistiriyorlar ama Keremcem ile Yasemin'i zannetmiyorum.K: Bunu cok defa soyledik. Zaten boyle gostermek istemeleri de bana cok abes gelmiyor. Cunku iki asigi canlandiriyoruz. Elbette ki boyle yakistirmalari olacaktir.Peki siz kendinizi birbirinize yakistiriyor musunuz?Yasemin Ergene: Biz de disardan baktigimiz zaman yakistigimizi farkediyoruz. Ama oyle bir ask yok. Birbirimize o gozle bakmiyoruz.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Video izle Nokta Oyun Pagerank Checher Vidyo Seyret Doktorlar Dizisi Merve Sevi Yasemin Ergene BebegŸim Dizisi Macolar Dizisi Kanser Bilgileri Kurtlar Vadisi Terör Foto Duzenle! Kurtlar Vadisi