Yasemin Ergene Resimleri

Yasemin Ergene, Keremcem, Doktorlar Dizisi, Yasemin Ergene Resimleri, Yasemin Ergene Videoları, Yasemin Ergene Foto, Yasemin Ergene Boxer Dergisi Fotoğrafları, Yasemin Ergene Hakkında Herşey!

Friday, December 29, 2006

Bal Gibi de Aşıklar

Ask Oyunu'nun kahramanlari Keremcem ve Yasemin Ergene'nin basarili performansi izleyenleri ekrana bagliyor. Dizide iki asigi canlandiran gencin, gercek hayatta da birlikte oldugu herkesin dilinde. Gerci onlar "Aramizda bir sey yok" diyor ama bakgozleri hic de oyle soylemiyor.Biz birbirimize kiyamiyoruzAsk Oyunu'nda basrolu paylasan Keremcem ve Yasemin Ergene birlikte olduklarina dair cikan haberleri yalanliyorlar. Ama gozleri sozlerini dogrulamiyor.Ekranlarin en cok izlenen dizilerinden "Ask Oyunu"nda bir turlu kavusamayan iki asigi canlandiriyor Keremcem (28) ve Yasemin Ergene (21). Keremcem, yani tam adiyla Keremcem Duruk, aslinda hayatimiza elinde gitariyla soyledigi "Nerelere Gideyim" adli sarkisiyla girdi. Ama milyonlar onu daha cok dizide canlandirdigi Sarp karakteriyle tanidi. Yasemin Ergene de rol aldigi bir reklam filminden sonra televizyon dunyasina girdi ve Ekin karakteriyle beyaz camda kendine iyi bir yer edindi. Dizide tutkulu bir ask yasayan Keremcem ve Yasemin Ergene'nin gercek hayatta da birlikte olduklarina dair soylentiler cikti. Roportaja giderken bu soylentilerin, genelde oldugu gibi bir yakistirma olabilecegini dusunuyordum. Ama roportaj sirasinda birbirlerine bakislarindan, beden dillerinden, etraflarina yaydiklari enerjiden bu askin gercekte de yasandigini hissettim. Ya da her ikisi de canlandirdiklari role kendilerini oyle bir kaptirmisti ki, disarida da rollerinin etkisinden siyrilamiyorlar... Ama bana sorarsaniz onlar birbirine asik. Bakalim, roportaji okuyunca siz ne hissedeceksiniz... - "Ask Oyunu" yaz projesi olarak basladi. Dizinin bu kadar basarili olmasini bekliyor muydunuz? Yasemin Ergene: Reyting'in bu kadar etkili oldugunu hic bilmiyordum. Dizi basladiginda hic "Acaba kacinci olduk?" diye dusunmemistim. Ilk bolum "Ucuncu olduk" denince "Aaa reyting diye bir sey var, degil mi?" demistim. Keremcem Duruk: Kendi adima konusayim, bir teklif geldi ve kabul ettim. Ne projenin butun elemanlariyla bu kadar begenilecegini, ne de oyunculukta bu kadar takdir edilecegimi dusunuyordum. Ama oldu, bir seyleri begendi insanlar. - Sizce neyi begendiler?Yasemin Ergene: Senaryo, Keremcem... Cok hayrani var Keremcem'in, olumden dondu ya!K.D: Bu bir proje sonucta, dogru bir suru sey var bu dizide. Oyuncu secimi, oyuncularin karakterlere oturtulmasi, senaryo, yonetmen, ekip, yani butun olarak cok guzel. - Aslinda bu kamera karsisindaki ilk deneyiminiz degil. Daha once Pelin Batu'yla "Kerem ile Asli" adli bir televizyon filminde oynamistiniz...K.D: O filmi seyrettiniz mi bilmiyorum ama seyretmenizi hic tavsiye etmiyorum. Ne oyunculugumdan, ne de projeden cok mutlu degilim. - Siz dizi konusunda daha tecrubelisiniz, degil mi?Yasemin Ergene: "Cocugun Var Derdin Var"'i ilk dizim olarak kabul ediyorum, ikinci olarak da bunu. Diger uc dort dizinin, Keremcem'in dedigi gibi hic izlenmemesi gerekiyor. Simdi tekrarlari yayinlaninca goruyorum, herkes o kadar tecrubeli ki. Bense uzulmem gereken yerde bos bos bakiyorum... - Album hazirlarken "Yakisikliyim, iyi sarki soyluyorum, piyasayi alt ust ederim" diye dusundunuz mu?K.D: Yaptigim hicbir seyi sohret icin yapmadim. Sohret sadece sizi seviyorlarsa ve yaptiginiz isi takdir ediyorlarsa guzel. - Peki bu kadar cok hayraninizin olmasi, kizlarin sizin icin ayilip bayilmasi sasirtiyor mu sizi? K.D: Sasiriyorum ama "Ben neymisim" gibi degil. Bu beni mutlu ediyor, tek istegim beni bu sekilde sevmeye devam etmeleri. - Kucuk kizlar cok seviyor sizi...K.D: Onlarin sevgisi cok onemli, onlar daha saf seviyorlar. Anneler ve anneanneler tarafindan sevilmek de cok mutlu ediyor beni.Yasemin Ergene: Ne yani 20-25'ler mutlu etmiyor mu?K.D: Yasiniza yakin birinin size ilgisi, daha cok karsi cinse olan ilgi gibi. Ama digerlerinin ilgisi daha gercek. - Eminim sizin de erkek hayranlariniz vardir...Yasemin Ergene: Yok, kizlar gibi degil erkekler. Yanimda bir erkek varken hicbir zaman gelip de "Merhaba" diyen bir erkek olmadi. K.D: Sen yolunu actin simdi "Yanimda erkek varken" diye, "Kim var?" diye soracaklar.Yasemin Ergene: Erkek arkadasim yok. K.D: Ama onun da hayranlari var.Yasemin Ergene: Vardir da karsima cikmadi. - Sizin birlikte oldugunuza dair haberler de cikti. Bunlar da mi yakistirmaydi? K.D: Bu haberlerin cikmasi cok normal. - Dizide iki asigi canlandiriyorsunuz, gercekten asik olmaniz mumkun olamaz mi? K.D: Ben soyledim o zaman ,"Yasemin'le birlikte bunlar" dediler hemen. Boyle bir sey olabilir ama bizim aramizda yok. - Dizide Sarp ile Ekin neredeyse cinsell i g i n hic olmadigi bir ask yasiyorlar. Gunumuzde boyle bir ask yasamak mumkun mu sizce?Yasemin Ergene: Mumkun tabii. K.D: Avrupa'da bu yas gittikce asagi iniyor ama Turkiye'de biraz daha farkli bence. Turkiye'de cinselligin yasanmadigi ask cok var bence. - Siz cinselligin olmadigi bir ask yasar misiniz mesela?Yasemin Ergene: Sekil A (kendisini gosteriyor). K.D: Tabii ki yasarim. Askin onunla ilgisi yok bence. Cinsellik askin icinde olabilir de olmayabilir de. Yoksa bir goruste ask veya platonik diye bir sey ask olmazdi... - Seden Gurel'le "Kucuk Bir Ask Hikayesi"ni yeniden yorumladiniz. Sizler sarkida oldugu gibi kendinizden yasca buyuk birine asik olabilir misiniz?Yasemin Ergene: Ben 21 yasindayim ve 21 yasinda bir erkekle birlikte olmam. Benden buyuk olmasi gerekiyor. Ama belki 35-40 yasinda yasitim bir erkek normal gelebilir. K.D: Ben askta yasla ilgili bir sinirin oldugunu dusunmuyorum.Yasemin ErgeneEylem BILGIC-SABAH

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Video izle Nokta Oyun Pagerank Checher Vidyo Seyret Doktorlar Dizisi Merve Sevi Yasemin Ergene BebegŸim Dizisi Macolar Dizisi Kanser Bilgileri Kurtlar Vadisi Terör Foto Duzenle! Kurtlar Vadisi